Näiden ydinarvojen päälle koko Studio Vireen toiminta rakentuu...

Ilo

Elämä on liian arvokas hukattavaksi
merkityksettömältä
 tuntuviin asioihin. Heijastan kaikkeen tekemiseeni keveyttä, iloa ja elämästä nauttimista - koska meillähän kuuluu olla täällä kivaa!

Aitous

Toimintani ydin perustuu aitouteen ja vapauteen olla oma itsensä. Haluan toteuttaa itseäni ja työtäni aidoista arvoistani käsin, ja tehdä yhteistyötä sellaisten yritysten ja henkilöiden kanssa, joiden arvot ja ajatukset resonoivat omieni kanssa. Aidot tarinat ja rehelliset sisällöt erottuu, koskettaa pintaa syvemmältä, herättää tunteita ja luo todellista yhteyttä brändien ja yleisön välillä.

Yhteisöllisyys

Uskon jatkuvaan kasvuun ja siihen, että voimme kehittyä yhdessä - toinen toistamme auttaen. En usko suoranaiseen kilpailuun, koska jokainen teemme työtämme omasta uniikkiudestamme käsin. Kukaan muu ei voi olla parempi minä kuin minä itse, enkä minä voi kilpailla muiden uniikkiuden kanssa.

Tutustutaan!

 

Moi, mä olen Reetta, UGC-sisällöntuottaja ja Studio Vireen perustaja!

Olen perustanut yritykseni vuonna 2020, jolloin aloin tuottamaan valokuvauspalveluita sivutoimisesti sairaanhoitajan töideni ohella. Myös ensimmäiset UGC-yhteistyöni olen tehnyt jo tuolloin vuonna 2020 eräällä sisällöntuottajien alustalla - joskin UGC-termi oli vielä tässä vaiheessa vieras, mutta idea yhteistöissä oli sama.

UGC vei sydämeni, ja kiinnostukseni alkoi entistä enemmän fokusoitua perinteisestä valokuvauksesta brändisisältöjen tekemiseen. Lopulta vuoden 2024 lopussa tein kokonaisvaltaisen "rempan" yritykseeni, ja keskitin toimintani pelkästään UGC:hen - eli siihen, mikä saa mut innostumaan niin, että luissa ja ytimissä tuntuu. 

Tällä hetkellä kehitän osaamistani digimarkkinoinnin ammattitutkinnon parissa. Olen opiskellut myös kognitiotieteiden maisteriopintoja, joiden myötä olen saanut ymmärrystä mm. ihmisen käyttäytymisestä ja havaitsemisesta, sekä käyttäjälähtöisten palveluiden tuottamisesta.

Tuon siis UGC-sisältöjen suunnittelussa yhteen ihmiskeskeisen ajattelun ja markkinointiosaamiseni, sekä tietysti taitoni luoda visuaalisesti vaikuttavia elämyksiä, jotka herättää tunteita ja jättää aidon jäljen.

Eli tarkalleen ottaen - mitä se UGC siis on?

Mikä on UGC? UGC eli User-Generated Content on käyttäjien luomaa sisältöä, jota yritykset voi hyödyntää omassa markkinoinnissaan tai somesisällöissään. UGC-sisältö voi olla videoita, kuvia, arvosteluja tai muita matskuja, jotka on tehty brändin tuotteista tai palveluista.
UGC:n teho pohjautuu sen aitouteen. UGC-sisällöt tuntuu katsojista aidoilta ja uskottavilta, koska ne perustuu oikeiden ihmisten kokemuksiin ja näkökulmiin. Tämän takia UGC on extratehokas työkalu vaikuttavan markkinoinnin ja sitoutuneen asiakaskunnan rakentamisessa. 

Eli miks UGC toimii?


 Autenttisuus

Aidot kokemukset ja käyttäjien tekemät suositukset herättää luottamusta ja tekee brändistä helpommin lähestyttävämmän & samaistuttavamman.


Vapautuvat resurssit

UGC säästää aikaa ja resursseja! Yritys saa laadukasta ja monipuolista sisältöä eri kanaviin ilman, että yrityksen tarvitsee tuottaa kaikkea itse.



Kustannustehokkuus

UGC tuo tehokkaasti konversioita, mutta on usein edullisempaa, kun perinteiset mainoskampanjat tai esim. vaikuttajamarkkinointi.


Usein kysyttyä UGC:sta

Haluaisitko rikastuttaa yrityksesi somea myös lyhytvideoilla?

 

Vaikuttavaan tarinankerrontaan ei aina tarvita sanoja - monissa tilanteissa voidaan antaa videon estetiikan, tunnelman ja sen herättämien tunteiden puhua puolestaan.

Minulta saa tilattua pidempien UGC-videoiden lisäksi myös tuotteiden käytöstä taltioituja lyhytvideoita ilman audio- tai tekstimuotoista kerrontaa. UGC-lyhytvideot toimii erinomaisesti somekontekstissa, jossa visuaalisuus ja tunnelma on pääosassa, kuten esimerkiksi:

 

🎬 Reelsien tai minimalististen looppaavien mainosten taustalle

🔎 Yksityiskohtien, tekstuurien ja materiaalien esille tuomisessa esim. muoti-, kauneus- ja sisustusaiheisissa sisällöissä

🕶 Brändin identiteetin vahvistamisessa, keskittymällä sisällössä brändin mukaiseen estetiikkaan, tunnelmointiin ja toivotunlaisen tunteen herättelyyn.

Katso lyhytvideoiden hinnat täältä!

Startataanko meidän yhteinen matka?

Ota yhteyttä

[email protected]